reklama

Zvyk štandardu

Neviem síce ako to máte Vy vo vzťahoch, avšak u mňa je aktuálne neskutočne turbulentné obdobie a prebieha výmena stráží. Nechcem ale prijímam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Áno, áno, pripúšťam všetci sme veľmi svojskí a osobití. Priznávam, a patrí nám to každému bez rozdielu.

Neviem kam sa však vytráca tolerancia vo vzťahoch. Skutočne nerozumiem, prečo ľudia sú/sme tak nadstavení, že na začiatku akéhokoľvek vzťahu sme tolerantní a ochotní dať priestor druhému. Priestor na čokoľvek, či už čas, prejav alebo dovoliť druhému zachovať vlastné súkromno.

A zrazu BUM. Vzťah je na svete. Kamarátsky, priateľský, partnerský a my si zrazu človeka zväzujeme a nárokujeme. Zväzujeme si ho silou, podmienkami, plačom, tajomstvami a očakávaniami. Je to úsmevné ak sa zamyslíme, že cudziemu človeku ku ktorému ešte nemáme vytvorený žiaden vzťah ani cit dáme voľnosť a tomu, ktorého máme radi dávame pocítiť tlak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak ma máš rada, prídeš. A nemôžeš to urobiť inokedy ? Dnes bez kukurice, dobre ?

Nátlak je v rôznych formách. Ešte čudnejšie je, že pekný cit sa pretransformováva na niečo negatívne. Teda aspoň z hľadiska energií. Druhému nedávame možnosť výberu ale my vyberáme z čoho si vyberie. My sme teda ale srandisti a alibisti.

Sebectvo a láska sa miešajú. A zrazu s tým človekom jednoducho chceme byť stoj čo stoj. Lebo on nám vie dať určitý pocit alebo niečo čo nám je príjemné. My nechceme toho človeka ale hlavne to čo nám vie dať. A aj to je prinajmenšom zvláštne. Ale to nič, to ja len tak nahlas píšem a premýšľam. Nič nevysvetľujem ani nemoralizujem. Sama s tým mám niekedy problém.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to ako keby zvyk štandardu. S touto kamoškou je vždy tak a tak, a môžem jej povedať to a to. Ale pravdou je, že môžeme povedať hocikomu čokoľvek. Ale aspoň nemajme očakávania v hlave. Toto projektovanie nerobí veru žiadnu dobrotu. Ak totižto niekomu pomáhame a očakávame niečo naspať, tak nerobíme láskavosť ale obchod. Ak by sme všetci boli nadstavení na nezištnosť tak množstvo vecí by bolo ľahších. My sme však materialisti a výmenný obchod a reciprocita sú predsa tak ľúbivé inštitúty. Z každej strany sa na nás tlačí ako ovládať a vidieť do mysle druhého ale to, že sami máme v našich mysliach zmätok je už vedľajšie. A vlastne asi aj načo vidieť do vlastnej, keď nám do hlavy vidí už iný ? Jaaaajha.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Byť predsa materialistom je niekedy veľmi fajn ( Videli ste novú kolekciu Liu Jo ? ). Od ľudí čakávame určité zachovanie, ktoré nám doteraz osoba podľa našich receptorov poskytovala. A tu vznikajú všetky spory, hádky a nezhody. v našich očakávaniach a v našich hlavách. Veď predsa keď ja som ho odviezol minule do Karlovky, tak teraz je predsa na rade on. A ak to neurobí tak u mňa skončil. Nehovorím teraz o slušnosti a neslušnosti, len sa snažím zahrávať s myšlienkou úplnej čistoty voči iným. Ale dobre viem, že byť čistým voči ľuďom je niekedy ťažké.

Zvláštnym je, že v problémoch zabúdame ako sme si vzťah budovali a čo sme všetko doň vložili. Vieme sa nahnevať na človeka za banalitu. A teraz pozor. Dospelý prístup je najnovšie blokovanie si ľudí. Tomu nerozumiem. Ale zrejme asi ani nemám a slepo mám veriť tomu, čo sa deje. Častokrát balansujem medzi citmi, raciom a egom. Toto balansovanie mi nevyhovuje ale nevybrala som si ho. Takže, aspoň prijímam. A možno len karma funguje a počkala si na mňa. Lebo ani ja som sa nesprávala a nesprávam vždy ukážkovo a tak si to teraz všetko čo som si nadrobila aj spratávam a riešim.

Renáta Bedová

Renáta Bedová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príležitostný idealista, ktorý píše o všetkom aj o ničom. Nemám žiadne životné motto a učím sa pokore. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu